Základní kurz fotografování – Ostrava

Základní kurz fotografování – Ostrava

2 396Kč

1 hodnocení
0


Naučíme Vás využívat fotoaparát naplno tak, aby Vaše fotografie měly obrazovou a technickou kvalitu snímku daleko za hranicí běžné rodinné fotografie!

  • Vysvětlíme Vám základní pojmy a funkce
  • Získáte teoretický základ
  • Vše si procvičíte v praxi

Kód zboží: DF01OVA. Místo konání: Ostrava Klíčová slova (štítky)základní kurz

UŽ VÍM, JAK FUNGUJE FOTOAPARÁT

V první části se dozvíte, jaká jsou specifika různých fotoaparátů a z jakého důvodu mají některé typy fotoaparátů lepší obraz. Pak si řekneme, jak funguje fotoaparát a co znamenají pojmy a funkce vašeho fotoaparátu.
Dozvíte se, co je to čip a JPEG a kde nastavíte velikost a kvalitu snímků. Probereme také specifika různých objektivů a řekneme si, podle čeho je vybíráme.

OVLÁDNĚTE SVOJI TECHNIKU

Povíme Vám, jaké důležité funkce v různých situacích nastavit. I pokud Váš fotoaparát nabízí pouze automatický režim, můžete nastavit vždy typ ostření, vyvážení bílé, typ měření expozice a korekci expozice. Naučíme Vás, jak ovládat Váš fotoaparát tak, aby fotografie byly konečně ostré a měly správné barvy a nebyly zbytečně světlé či tmavé. Po našem kurzu už budete vědět, co je to histogram a jak z něj správně číst. V mnohých situacích jsou fotografy využívána různá příslušenství. Ukážeme si, jaká nejčastěji potřebujeme a jaký mají efekt.

ZDŮRAZNĚTE SPRÁVNĚ OBJEKT

Hloubka ostrosti je důležitým nástrojem fotografa. Řekneme si, čím vším ji ovlivníme. Co je to vlastně clona. Dozvíte se, jak udělat efektně rozmazané pozadí a popředí a jak naopak mít na fotografii všechno ostré.
Další pokročilé nastavení se týká využití časů expozice. Zajímá Vás, jak vytvořit zajímavý a technicky správný snímek objektů v pohybu? Na našem kurzu se to naučíte.
Jednotlivá nastavení zkoušíte v praxi na učebně fotografováním srovnávacích snímků, abyste ihned viděli efekt na vašem přístroji.

FOTOGRAFIE, KTERÉ ZAUJMOU

Přestože fotografii dělá správná technika a nastavení, z velké části ji ovlivňuje výtvarná stránka. Prozradíme Vám, jaké jsou kompoziční a výtvarné triky pro krásné a zajímavé fotografie. Dozvíte se o pravidlech známých z nejen z malířství, probereme kompoziční tipy pro jednotlivé fotografické žánry.

PRAXE JE ZÁKLAD

Po potřebné teorii a krátých cvičeních na učebně Vás čeká praxe v exteriérech, kde nejčastěji fotíte. Pro žánry jako portrét, architektura, detail, krajina a pohyb, máme připravena cvičení s konrétními radami, jak dosáhnout nejlepšího snímku.Při nich se stále radíte s lektorem.
Závěrem kurzu je diskuze nad snímky, které jste pořídili při cvičení a které jste si donesli ke konzultaci.


Co potřebujete s sebou

Jakýkoliv Váš fotoaparát. Ideálně pokročilý kompakt, ultrazoom či zrcadlovku s pokročilými režimy A, S, P, M.
Na kurzu dostanete skripta Základy fotografování s místem na poznámky a propisku.

Pro koho je kurz určen

pro začátečníky, kteří s fotografováním začínají a nemají žádné znalosti
pro věčné začátečníky, kteří fotografují několik let, ale využívají jen automatický režim fotoaparátu a přednastavené režimy s obrázkovými piktogramy
pro ty, kteří nerozumějí textům v manuálu fotoaparátu
pro ty, kterým něco říkají pojmy jako clona, čas a ISO, ale nejsou si jistí souvislostmi

Pro koho kurz není určen

pro ty, kteří plně chápou pojmy jako clona, čas, ISO a umí kreativně fotografovat v režimech A, S, M

Obsah kurzu

třídy digitálních fotoaparátů a jejich výhody a nevýhody pro vás
objektivy a ohniskové vzdálenosti, co je zoom, jeho kreativní využití
světlo, měření expozice, korekce expozice
histogram a jeho využití
vyvážení bílé, jak dosáhnout správných barev
co je ISO a jaké hodnoty jsou vhodné
čas expozice, využití dlouhých a krátkých časů
co dělat proti rozmazaným fotografiím
clona a hloubka ostrosti, jak dosáhnout pěkného pozadí
pravidla kompozice a estetiky fotografie
pokročilé nastavení fotoaparátu
vysvětlení základních pravidel při fotografování portrétu, krajiny, pohybu, dětí, zvířat, detailů
práce s bleskem
příslušenství fotoaparátů, filtry
praktické cvičení na učebně i v exteriéru

Lektoři

Petr Březina, Topi Pigula, Milan Kylar, Jiří Štencek

Průběh kurzu

Budeme se Vám věnovat 2 dny, celkem 12 výukových hodin. Ve všední dny od 13.30 do 18.30, h. o víkendu většinou od 10.00 do 15.00 h.
Na kurzu dostanete skripta Základy fotografování, do kterých si připisujete vlastní poznámky.
V první části se dozvíte, jaká jsou specifika různých fotoaparátů. Pak si řekneme, jak funguje fotoaparát a co znamenají pojmy a funkce vašeho přístroje. Nastavení zkoušíme přímo v praxi na učebně.
Věnujeme se i kompoziční a výtvarné stránce fotografie.
Dozvíte se, jaká příslušenství a jak se nejčastěji využívají pro lepší fotografie.
Čeká Vás praxe v exteriérech, kde nejčastěji fotíte. Pro žánry jako portrét, architektura, detail, krajina a pohyb, máme připravena cvičení.
Závěrem kurzu je diskuze nad vašimi snímky.
Další podrobnosti v záložce kurzu CO SE NAUČÍTE.

Adresa
NICOM – fotografická škola
NICOM, a. s.
Hrabákova 1
70200 Ostrava
Místo zahájení kurzu

1 Komentář

Obrázek uživatele emostrava
emostrava
říká:
0

Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.
Dobrý den, prosím o informaci, jakou platbu mám zaslat na váš účet za Základní kurz fofografování. Je nabízena prázdninová sleva a v odpovědi na mou objednávku je uvedena cena bez slevy? děkuji Eva Honová

OHODNOŤTE NÁS / ZEPTEJTE SE NA COKOLIV